Napište nám

Naše zákaznícka linka je k dispozici od 9:00 do 17:00

Telefon:+420 775 084 888 +420 775 084 855

Kontakt na naši zákaznickou linku

Doprava zboží je již zahrnuta v ceně?

Není! Cena dopravy ( včetně balného a poštovného) není zahrnuta v cene výrobku.Tato cena je připočtena po provedení výběru a spůsobu dopravy zboží.

Je vložení zboží do košíku již závazné? V žádném připadě není. Zboží můžete do košíku libovolně vkládat a opět z košíku mazat. Když již jste s Vaší objednávkou spokojeni, můžete (v košíku) provést výběr zpusobů platby a dopravy zboží. V dalším kroku musíte zadat kontaktní údaje, fakturační údaje a dodací adresu. Po zadání všech údajů se zobrazí celkový přehled objednávky se všemi zadanými údaji. Na této stránce je umístěno tlačítko "Odeslat objednávku" a až po kliknutí na toto tlačítko je pro Vás objednávka závazná. 

Chtěl bych zakázku hradit bankovním převodem. Kde zjistím číslo účtu a především variabilní symbol?

Pokud jste vybral způsob uhrazení zakázky bankovním převodem, bude pro forma faktura, která Vám bude zaslána na zadaný e-mail, obsahovat všechny potřebné informace k provedení dané platby, tedy číslo účtu, kód banky a variabilní symbol (což je číslo objednávky). 

Pokud si zboží dnes objednám, kdy mi bude dodáno? Bydlím ve vesnici blízko Olomouce. Nebude v tom problém?

Záleží na Vašem výběru způsoby doručení zboží a na jeho dostupnosti. Pokud je Vámi objednané zboží skladem je neprodleně expedováno a předáno společnosti, která Vám zboží doručí (opět záleží na Vašem výběru). Pokud zakázku hradíte bankovním převodem, je zboží expedováno až po připsání dané částky na účet provozovatele. Pro doručení zásilky mimo Prahu můžete vybrat DPD nebo zaslání prostřednictvím České pošty. Prostřednictvím DPD nebo České pošty Vám bude zboží dovezeno na jakékoliv místo v ČR většinou od 24 do 48 hodin po expedici zboží. 

Zmizí mi zboží z košíku, když zavřu prohlížeč nebo přejdu na jinou stárnku?

Nezmizí. I když opustíte náš internetový obchod nebo zavřete prohlížeč, tak je obsah košíku uložen a po další návštěvě obchodu můžete v objednávání pokračovat. Z ochraných důvodů (internetové kavárny apod.) se zboží z košíku automaticky vymaže po 1 hodině od Vašeho posledního vložení zboží do košíku. 

V případě, že jsem se již na Vašem internetovém obchodu zaregistroval, budu muset při příštím objednávání opět zadávat všechny údaje znovu? A kde najdu formulář pro zadání svého přihlašovacího jména a hesla?

Údaje znovu vyplňovat samozřejmě nemusíte. Přihlašovací formulář je umístěn v košíku na stránce, kde zadáváte kontaktní údaje. Zde vyplňte jen své přihlašovací jméno a heslo a všechny ostatní údaje se Vám automaticky vyplní. Vy již pouze zkontrolujte, zda jsou údaje stále platné a v případě změny je můžete upravit. Provedené změny se uloží.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hledat

Výrobci

ZPŮSOBY DORUČENÍ

NAŠE OBCHODNÍ PARTNERY